گل نوشته ی باروی پارسه ، شماره ی ۵۲۰۵ (با اصل میخی)

                                                با درود به هم میهنان گرامی

                                    این نوشته به دوستان نیکم بابایادگار و ایران هدیه می شود .

 

                           گل نوشته ی باروی پارسه ، شماره ی ۵۲۰۵ : (Fort. 5205)

 

                      

                                                     اندازه بزرگتر

                                                                    (دستنویس خودم)

        

                                                      اندازه بزرگتر

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
babayadgar@yahoo.com چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:10 ق.ظ

ba sepaas faravaan

ایران چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:18 ق.ظ http://zulqarnain.persianblog.com/

با درود
برایم جالب بود. امید دارم که تک تک اسناد پارسه را به مرور در تارنمای شما ببینم و آنها نمی دانند بر دانششان افزوده گردد و مدعی نشوند هخامنشیان تمام مردم خاور میانه را نابود کرده اند.
از اینکه در راه آگاه کردن دیگران قدم بر می دارید سپاسگزارم.

دوست گرامی ایران ارجمند
با درود به شما
همه ی هست و نیست و همه ی اندیشه و روانم ایران بوده و هست . با همه ی هستی ام در راه ایران و آگاهی ایرانیان خواهم کوشید . از آنجایی که گل نوشته های پارسه از آن دسته نوشته هایی هستند که هیچ بزرگ نمایی یا دروغ پردازی ای ندارند بنابراین همیشه برای من ارجمند و با ارزش بوده است . در این اندیشه ام که آنها را هر چه زودتر بر روی تارنما بگذارم.

الهام جاذبه های گردشگری پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:37 ق.ظ

سلام دوست عزیز
خوشحالم که بخت با شما یار بوده و امیدوارم همیشه موفق باشید . این مدت امتحان داشتم و یک دوره فشرده هم دارم و احتمالا مدتی کمتر هستم و در ضمن یکی از همکاران قدیمی ام در شیراز قبول کرده موقتا در آژانسشان شروع بکار کنم. از شنبه هم سر کار هستم و هم کلاس دارم صبح تا شب بیرون هستم !
ولی حتما برای خواندن وبلاگتان خواهم آمد .
دستنویسهایتان هم خیلی عالی بود .

ایران شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:13 ق.ظ http://zulqarnain.persianblog.com/

سلام
مقاله های مورد نظر شما را به زودی خواهم گرفت.
اگر امکان دارد آن کتاب را به رایانامه من هم بفرستید
iranzulqarnain@gmail.com

با درود به شما
از این خبر خوشحالم .
برای فرستادن کتاب هم نمی دانم با این سرعت های پایین می شه! ولی سعی می کنم حتما . ولی یکی دو روز به من زمان بدهید .

شباهنگ دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:57 ب.ظ http://www.s-h-s.blogfa.com

ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد